سي آر ام رايگان و نياز كسب و كار براي شروع به سي آر ام

نرم افزار ها و راهكار هاي مديريت و سازمان ها

سي آر ام رايگان و نياز كسب و كار براي شروع به سي آر ام

۱۱ بازديد ۰ نظر


سي آر ام رايگان يك راه حل براي رشد كسب و كار ها و يك ابزار مفيد براي رقابت در بازار است. راه انداري كسب و كار مي توانند بسيار مشكل و چالش برانگيز باشد، هميشه بايد راهي براي رقابت كردن و موثر تر بودن داشته باشيد. بنابراين در شروع كار نياز بيشتري به ابزار مناسب براي رشد كسب و كار و رقابت در بازار داريد.

سي آر ام

در ادامه به اين موضوع مي پردازيم كه چرا كسب و كارها براي شروع به نرم افزار سي آر ام رايگان نياز دارند:

افزايش كارآيي كسب و كار شما
سي آر ام رايگان كسب و كار شما را سازماندهي، و تمام اطلاعات مربوط به كسب و كارتان را يكپارچه مي كند.

هر مخاطب يا مشتري در نرم افزار يك صفحه شخصي دارد كه تمام اطلاعات مربوط به او در آنجا ذخيره مي شود، از جمله اطلاعات تماس اوليه، تعاملات و ارتباطي كه با كسب و كار شما داشته است، تاريخ خريد و سفارش و … ، هر كاربر نرم افزار مي تواند اطلاعات را به روزرساني يا براساس اطلاعات قبلي اقدامات لازم را انجام دهد، هر كاربر مي تواند به اطلاعاتي كه نياز داشته باشد به سرعت دسترسي پيدا كند. اگر تيم پشتيباني نياز به اطلاعات خاصي از مشتري داشته باشد نيازي به تماس و گرفتن اطلاعات از واحد فروش ندارد و در نرم افزار سي آر ام رايگان مي تواند به اطلاعات مورد نيازش دسترسي داشته باشد. همچنين بسياري از كار ها براي اعضاي كسب و كار وقت گير است و به صورت دستي انجام مي شود، با خودكار كردن بسياري از كار ها اجازه دهيد كه تيم شما انرژي و وقت خود را براي كارهاي ارزشمند ديگري صرف كنند، بنابراين كسب و كار شما پويا تر مي شود و در در زمان كمتري كار بيشتري انجام مي گيرد.

يكپارچگي كسب و كار

سي آر ام به شما كمك مي كنند كه در انجام معاملات جديد موثر تر باشيد، براي شروع يك معامله جديد نياز به اطلاعات مشتري داريد تا متناسب با اين اطلاعات، تماس بگيريد.

نرم افزار سي آر ام رايگان ، بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش از مشتري را در يك سيستم ارائه مي دهد و هر كدام از بخش هاي كسب و كارتان به اطلاعات مورد نيازشان دسترسي دارند.

يكپارچگي تيم در كسب و كار
وقتي همه اعضاي تيم روي اطلاعات يكسان فعاليت مي كنند و همه داده ها به وسيله اعضاي تيم به روز رساني مي شوند، دقت و اطمينان اطلاعات افزايش مي يابد. علاوه بر اين بسياري از ويژگي هاي سي آر ام به عنوان يك برنامه ريزي فعاليت ها عمل مي كند، با توانايي ايجاد وظيفه و اختصاص دادن آن ها به همكاران، دريافت هشدار براي انجام كار و دريافت يادآوري، اساسا نرم افزار سي آر ام مي تواند به عنوان يك نرم افزار مديريتي در كسب و كارها باشد و سازماندهي بيشتري در داخل كسب و كار بين اعضاي تيم ايجاد كند.

سي آر ام رايگان با رشد كسب و كار
راه حل جامع سي آر ام به صورتي است كه هزينه اي براي شروع استفاده از نرم افزار سي آر ام پرداخت نمي كنيد و با رشد كسب و كار و افزايش روابط و اطلاعات مي توانيد نرم افزار خود را ارتقا دهيد، در نتيجه با رشد كسب و كار نرم افزار سي آر ام شما هم رشد مي كند.

با اطلاعات بيشتر تصميم گيري كنيد
نرم افزار سي آر ام اين امكان را مي دهد كه تمام روابط كسب و كار شما با مشتري در پروفايل مشتري ذخير شود. همچنين گزارشات قوي و تحليل هاي مناسب با استفاده از داده هايي كه در درسترس دارند  ارائه مي دهند مانند قيف فروش، پيش بيني رشد بر اساس فروش و …

اين تحليل ها به شما امكان تصميم گيري درست تر،رشد كسب و كار و رسيدن به اهداف پيش رو را فراهم مي كند.

افزايش رضايت مشتري
مشتريان راضي، وفادار به كسب و كار شما خواهند بود. زماني كه پاسخگويي و رفع مشكل مشتري در زمان كم انجام گيرد، رضايت مشتري از كسب و كار شما افزايش مي يابد.

سي ار ام

تركيب فروش و بازاريابي
هنگامي كه تيم بازاريابي  و فروش كسب و كار شما يكسان از مخاطب ها و مشتريان شما استفاده مي كنند امكان همكاري بين دو تيم فراهم مي شود.

همكاري تيم فروش  و بازاريابي باعث افزايش توليد سرنخ هاي فروش و قرارداد هاي فروش مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.